Marketing - zprávy z HR

Nevýděleční z kola ven

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících proděláváte a nedokážete je proměnit ve výnosné, měli byste se jich raději zbavit. Výpočtem nákladů…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…

Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…

Bezpečnost na prvním místě

Bezpečnost na prvním místě

Zákazníci chtějí větší personalizaci internetových stránek, které…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na…

Proč více kanálů

Článek v rámci předplatného Proč více kanálů

Ještě před několika lety měly firmy k dispozici pouze jeden nebo dva…

Aby zákazník vydržel

Článek v rámci předplatného Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…

Poznejte svého zákazníka

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…

Tipy pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného Tipy pro tiskové zprávy

Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Na skeptického zákazníka s emocemi

Článek v rámci předplatného Na skeptického zákazníka s emocemi

Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…

Jak na on-line průzkumy

Článek v rámci předplatného Jak na on-line průzkumy

Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při…

Reklama versus PR

Článek v rámci předplatného Reklama versus PR

Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se…

Výpis 41744186 z celkem 4692