Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících proděláváte a nedokážete je proměnit ve výnosné, měli byste se jich raději zbavit. Výpočtem nákladů…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…
Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…
Zákazníci chtějí větší personalizaci internetových stránek, které…
Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…
Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při…
Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se…