Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Branding není jen logo

Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku.  Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a…

Nečekejte na zlepšení ekonomiky

Nečekejte na zlepšení ekonomiky

Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení…

Přichází revoluce v e-mailovém marketingu

Článek v rámci předplatného Přichází revoluce v e-mailovém marketingu

E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v…

Tisková zpráva, která nezapadne

Tisková zpráva, která nezapadne

Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř…

České firmy pronikají na Facebook

Článek v rámci předplatného České firmy pronikají na Facebook

Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce…

On-line balíček pro média

Článek v rámci předplatného On-line balíček pro média

On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být…

Internetová reklama stále roste

Internetová reklama stále roste

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu…

Naslouchejte hlasu zákazníků v sociálních médiích

Naslouchejte hlasu zákazníků v sociálních médiích

Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly…

On-line průzkumy stručně a jasně

On-line průzkumy stručně a jasně

Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…

Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato…

Český reklamní trh bude dále klesat

Článek v rámci předplatného Český reklamní trh bude dále klesat

Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…

Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu…

3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 taktiky pro lepší odezvu zákazníků

Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…

Výpis 31733185 z celkem 4675