Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve všech, s nimiž přijdete do styku. Značka tudíž není jen logo. Je proto důležité vědět, jak a…
Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení…
E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v…
Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř…
Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce…
On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být…
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu…
Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly…
Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější,…
Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato…
Pokles českého reklamního trhu se očekává i v příštím roce. Aktuální odhady…
Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu…
Rčení, že zákazník má vždy pravdu, platí v současné době dvojnásob. Pro…