Přijměte tvrdou realitu: Údaje o zákaznících nikdy nebudou zcela přesné. Vždy se najdou údaje neúplné,…
Lze zachránit neúspěšnou kampaň na sociálních sítích? Ještě před rokem se všichni neustále ptali, jak dělat…
Růst investic do IT v roce 2010 byl nečekaně velký Nový průzkum IDC ukázal, že loňské celosvětové…
Unilever zvyšuje v roce 2011 své výdaje na promotion o…
Už víte, že facebooková stránka je nutnost. Jak ji ale…
Méně automatizace znamená více spokojených zákazníků Nová studie J.D. Power & Associates prokázala, že z&…
Mazda na Facebooku: Reklama i podpora prodeje Mazda zahájila na Facebooku nový test, zda je možné…
Honda: Nový koncept multimediální reklamy Japonská automobilka Honda představila 1. února novou kampaň…
Microsoft za posledních 10 let: Nové produkty vs. starý marketing Microsoft býval známý tím, že dokázal…
Kanál YouTube se za posledních 5 let hodně změnil. Jedin&…