McDonald's bude prodávat jen certifikované ryby

McDonald's se pokouší zlepšit svůj kredit v oblasti ohledů na životní prostředí tím, že bude odebírat pouze maso z ryb akreditovaných radou Marine Stewardship Council (MSC, Rada pro správu moří). Firma bude prvním z řetězců rychlého občerstvení v Evropě, která zavádí toto opatření. Zatím není známo, zda a jakým způsobem své ohledy na trvale udržitelné zdroje využije v marketingových kampaních.

Opatření je zřejmě reakcí na dlouhodobý konkurenční boj, kdy se McDonald's snaží prezentovat jako firma nejvíce ohleduplná k životnímu prostředí.

Odběr certifikovaného rybího masa se týká 7 tisíc restaurací ve 39 evropských zemích. Logo MSC se objeví na rybích výrobcích restaurace již od října.

MSC je mezinárodní nezisková organizace, která se snaží zabránit problémů příliš velkého lovu ryb a následného rizika vyhynutí určitých druhů.

-th-

Zdroj: Marketing Week - portál předního britského časopisu pro odborníky v oblasti marketingu a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Week