Nové analytické nástroje Facebooku dokazují: Značky se nesoustředí na zapojení fanoušků Firmy již dnes chápou, že je důležité mít svou Facebookovou stránku, aby byly skutečně na očích. Nejnovější data ale…
Rozšířená realita v prodejně: Změní se tím merchandising? Tesco ve Velké Británii testuje rozšířenou…
Někteří manažeři prodeje se do své funkce dostali přestupem z…
4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis Většina firem dnes dříve či později začne prodávat z&…
Sociální sítě už dávno nejsou jen o vazb&…
Zpětná vazba je důležitá, ale online průzkumy v pop-up…
Jak vytvořit virtuální tým prodejců Virtuální týmy jsou dnes ve světě obchodu zcela běžn&…
10 typických chyb v marketingu Na začátku si ujasněte, jak o sobě opravdu chcete dát vědět.…
Zákazníci musí vědět, jakou hodnotu mají jejich osobní informace Marketéři by měli zacházet s veškerými…