Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Nové analytické nástroje Facebooku dokazují: Značky se nesoustředí na zapojení fanoušků

Firmy již dnes chápou, že je důležité mít svou Facebookovou stránku, aby byly skutečně na očích. Nejnovější data ale…

7 rad pro efektivní prodejní prezentaci

7 rad pro efektivní prodejní prezentaci

Portál Business Brief přináší doporučení…

Jak správně naplánovat profesní akci

Článek v rámci předplatného Jak správně naplánovat profesní akci

Portál Mashable.com nabízí 10 rad, jak naplá…

Rozšířená realita v prodejně: Změní se tím merchandising?

Článek v rámci předplatného Rozšířená realita v prodejně: Změní se tím merchandising?

Tesco ve Velké Británii testuje rozšířenou…

Co musí umět vedoucí prodeje

Co musí umět vedoucí prodeje

Někteří manažeři prodeje se do své funkce dostali přestupem z…

Prodejní strategie: Jak říci zákazníkovi pravdu

Článek v rámci předplatného Prodejní strategie: Jak říci zákazníkovi pravdu

Možná vás kdysi zklamalo, že Ježíšek ve…

4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak zajistit online zákaznický servis

Většina firem dnes dříve či později začne prodávat z&…

Google+: Pokus lépe propojit spotřebitele a firmy

Google+: Pokus lépe propojit spotřebitele a firmy

Sociální sítě už dávno nejsou jen o vazb&…

7 rad, jak získat přes internet zpětnou vazbu

7 rad, jak získat přes internet zpětnou vazbu

Zpětná vazba je důležitá, ale online průzkumy v pop-up…

Jak vytvořit virtuální tým prodejců

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit virtuální tým prodejců

Virtuální týmy jsou dnes ve světě obchodu zcela běžn&…

Nejdůležitější slovíčko v marketingu: "Vy"

Článek v rámci předplatného Nejdůležitější slovíčko v marketingu: "Vy"

Váš učitel češtiny by ve slohovém cvičen&…

10 typických chyb v marketingu

Článek v rámci předplatného 10 typických chyb v marketingu

Na začátku si ujasněte, jak o sobě opravdu chcete dát vědět.…

Zákazníci musí vědět, jakou hodnotu mají jejich osobní informace

Článek v rámci předplatného Zákazníci musí vědět, jakou hodnotu mají jejich osobní informace

Marketéři by měli zacházet s veškerými…

Výpis 26792691 z celkem 4732