Diferenciace produktu

Vytisknout

Produkt lze odlišit od konkurence na základě kvality, služeb nebo ceny. Výjimečnou skupinu tvoří komodity, kde je diferenciace mnohem obtížnější – vždy se totiž jedná o stejnou věc, mění se pouze množství a cena. Nicméně právě příběh vody jako komodity nejlépe ilustruje, jak rozmanitě je možné produkty od konkurence odlišovat: Kdysi dávno byla přijatelná jakákoliv voda, pokud nebyla otrávená, případně nechutnala opravdu špatně. Zajdete-li do nejbližšího supermarketu, uvidíte, co všechno se z…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace