10 zlatých pravidel managementu sociálních sítí  1.Naplňujte potřeby komunity, ne svého ega. 2.Buďte vděční těm, kteří vás následují. 3.Sdílejte obsah, kter&…
   
   Zjistěte skutečnou návratnost marketingu na sociálních sítích  Kdysi se návratnost v marketingu změřila snadno: Srovnal se objem…
   
   Jak prodat marketingovou strategii kolegům z odbytu?  Chceme-li docílit plynulého přílivu zákazn&…
   
   Diferenciace produktu  Produkt lze odlišit od konkurence na základě kvality, služeb nebo ceny.…
   Zaručené rady pochází nejčastěji od expertů-teoretiků.…
   
   Segmentační strategii je třeba upravovat operativně  Už jste otestovali kreativu, slogany, výzvy k akci, a přesto v&…
   
   Jak si vybrat správnou techniku plánování odbytu?  Správná předpověď objemu prodaného zboží pom&…
   
   Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?  Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou…