Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zjistěte skutečnou návratnost marketingu na sociálních sítích

Kdysi se návratnost v marketingu změřila snadno: Srovnal se objem prodeje před kampaní s objemem po ní. Sociální sítě tohle…

Jak prodat marketingovou strategii kolegům z odbytu?

Článek v rámci předplatného Jak prodat marketingovou strategii kolegům z odbytu?

Chceme-li docílit plynulého přílivu zákazn&…

Článek v rámci předplatného Diferenciace produktu

Produkt lze odlišit od konkurence na základě kvality, služeb nebo ceny.…

Prodejci, vyvarujte se škodlivých rad

Zaručené rady pochází nejčastěji od expertů-teoretiků.…

SEO: Nezapomeňte optimalizovat tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného SEO: Nezapomeňte optimalizovat tiskové zprávy

Většina médií dnes vychází v internetov&…

Článek v rámci předplatného Segmentační strategii je třeba upravovat operativně

Už jste otestovali kreativu, slogany, výzvy k akci, a přesto v&…

Jak si vybrat správnou techniku plánování odbytu?

Článek v rámci předplatného Jak si vybrat správnou techniku plánování odbytu?

Správná předpověď objemu prodaného zboží pom&…

Prodávejte hodnotu, ne cenu

Je velmi pravděpodobné, že váš produkt není na…

Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Článek v rámci předplatného Rodičovství a práce v zákaznickém servisu – co mají společného?

Dovolená s příbuznými a jejich čtyřletou dcerou…

Krok za krokem k úspěšnému PR

Článek v rámci předplatného Krok za krokem k úspěšnému PR

1. Najděte problém a nabídněte řešení. Vy…

Kouč radí: Prodejci, vylepšete své charisma!

Článek v rámci předplatného Kouč radí: Prodejci, vylepšete své charisma!

Charisma pomáhá odlišovat lidi. V prodeji to může…

Jak skutečně docílit loajality zákazníků?

Článek v rámci předplatného Jak skutečně docílit loajality zákazníků?

Portál BusinessBrief zjistil, co dělají skutečně úspě&…

12 rad, jak udržet zákazníky

12 rad, jak udržet zákazníky

Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodá…

Výpis 25362548 z celkem 4679