Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čtyři způsoby, jak udržet ty nejlepší prodejce ve vašem týmu

Chcete si v týmu udržet ty nejlepší prodejce? Nestačí mít ty nejmodernější pracovní nástroje. Server Allbusiness.com doporučuje čtyři způsoby, jak se ujistit, že s…

Zabírají vám sociální média příliš mnoho času?

Cítíte potřebu lépe a efektivněji spravovat účty vaší společnosti na…

Článek v rámci předplatného 3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…

4 způsoby, jak co nejlépe poznat své zákazníky

Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…

5 příkladů chování zákazníků, kdy je lepší odstoupit

Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…

Článek v rámci předplatného Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce

Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com…

Článek v rámci předplatného Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…

Článek v rámci předplatného Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně.…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…

Výpis 18861898 z celkem 4683