Marketingové chyby na síti LinkedIn

Ilustrační snímek

Profesní sociální síť LinkedIn není jen užitečným nástrojem pro budování kontaktů či osobní značky. Je také vhodnou platformou pro B2B marketing, zejména pokud podnikáte v oboru poskytování služeb. Chcete-li však v tomto směru uspět, dávejte si pozor na následující chyby, na které upozornil server socialmediatoday.com.

1. Nemáte profil na LinkedInu

Tím se sami připravujete možnost oslovení cílových zákazníků. Začněte tedy tím, že si založíte osobní profil.

2. Nemáte vyplněný profil

Chcete-li udělat dobrý dojem, potenciální zákazník, který si otevře váš profil, by neměl vidět jen prázdnou stránku. Vyplňte o sobě co nejvíce informací včetně toho, co můžete nabídnout klientům. Nezapomeňte ani na profesionální fotografii.

3. Nejste členy žádné skupiny

Diskusní skupiny na síti LinkedIn vám nabízejí příležitost navázat kontakt s lidmi z oboru, sledovat aktuální trendy a také se prezentovat jako odborník. Vyberte si proto skupiny věnované tématům, která vás zajímají.

4. Ve skupinách publikujete pouze reklamní obsah

Smyslem diskusí je mluvit o určitých problémech, sdílet názory a tipy. Členové odborných skupin rozhodně nečekají na to, až je začnete zásobovat příspěvky o tom, jak jste skvělí a jaké služby nabízíte. To je nejrychlejší cesta, jak být označen za šiřitele spamu a ze skupiny vyloučen. Řiďte se pravidlem 80/20 – 80 % obsahu o relevantních tématech, 20 % o vás.

5. Příliš se snažíte prodat

Nejen ve skupinách, ale i v tom, co zveřejňujete jako aktualizace pro své kontakty, platí pravidlo nezveřejňovat čistě reklamní obsah. Zkuste psát i o jiných lidech a nabízet obsah, který bude užitečný například pro řešení určitých problémů. Přidejte odkazy na váš web, kde zájemci najdou více informací.

Praktického průvodce marketingem na síti LinkedIn od firmy Hinge Marketing si můžete stáhnout zde.

-kk-

Zdroj: Social Media Today - odborný web zaměřený na sociální sítě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Social Media Today