Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci

Vytisknout

Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně. Ne vždy to ale je pravda, čímž prodejce ztrácí hodně ze své důvěryhodnosti. Během obchodní komunikace byste měli být zaměřeni za zákazníka a prezentovat se bez zbytečného zatěžování nepodstatnými informacemi. Jak získat zákazníkovu důvěru skze efektivní komunikování, popsal Allbusiness.com. 1) Buďte osobní Chcete-li posílit obchodní vztah, snažte se být osobní. S osobním přístupem si vás zákazník oblíbí a je…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace