Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou stěžovat na špatné služby, ale když přijde na dárky, kritiky se…

Článek v rámci předplatného Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k vytvoření silné značky

Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít…

Chyby, kterých byste se měli vyvarovat během prodeje

Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý…

Snižte svou frustraci z nepodařených prodejů

Práce obchodníka není snadná. Pokud se někdy ocitáte ve stresu z toho, že…

Článek v rámci předplatného Vyvarujte se chyb ve financování svého podnikání

Ať jste začínající podnikatel nebo již máte nějaké zkušenosti, můžete se…

Článek v rámci předplatného Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků

Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k úspěšnému vyjednávání

Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně…

Jak udržet zájem potenciálního zákazníka

Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem,…

Článek v rámci předplatného 8 způsobů, jak na efektivní cold calling

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není…

Nespoléhejte pouze na marketing prostřednictvím sociálních médií

Facebook od ledna omezuje počet reklamních příspěvků zobrazovaných na…

5 tipů, jak získat ztracené zákazníky zpět

Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…

Výpis 18341846 z celkem 4723