Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou stěžovat na špatné služby, ale když přijde na dárky, kritiky se…
Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením…
4 kroky k vytvoření silné značky Vybudovat silnou značku je základem prodejního úspěchu. První krok je mít…
Myslíte, že způsob, jakým prodáváte, je ten nejlepší? Můžete být dobrý…
Práce obchodníka není snadná. Pokud se někdy ocitáte ve stresu z toho, že…
Vyvarujte se chyb ve financování svého podnikání Ať jste začínající podnikatel nebo již máte nějaké zkušenosti, můžete se…
Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám…
6 kroků k úspěšnému vyjednávání Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně…
Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem,…
8 způsobů, jak na efektivní cold calling Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není…
Facebook od ledna omezuje počet reklamních příspěvků zobrazovaných na…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý…
Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek.…