O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře daří na tom domácím. Rozhodnutí expandovat do zahraničí by rozhodně nemělo sloužit k záchraně…
Díky firemnímu profilu na sociální síti LinkedIn máte příležitost…
Učte své zákazníky dělat závazky Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta…
Chcete, aby byl váš marketing na sociálních sítích co nejefektivnější?…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…
Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…
Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…
Vyhněte se chybám v obsahovém marketingu vašich webových stránek Při vytváření webových stránek můžete udělat spoustu chyb, které si ani…
Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…
Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…
Jak na personalizovaný obsah webových stránek Každý návštěvník vašich webových stránek hledá něco specifického. Obsah…
Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…
Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…