Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při obchodním jednání je vypořádání se s námitkami potenciálního klienta. Úspěšně se s …
Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…
Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází…
Slyšíte často odpověď "Hoďte mi to do mailu?" Naučte se reagovat Každý prodejce, který kontaktuje potenciální zákazníky po telefonu, tuto…
Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…
5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…
Chcete-li, aby vaše firma byla úspěšná, musíte si vytvořit značku, která…
3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se…
Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…
Profesní sociální síť LinkedIn není jen užitečným nástrojem pro budování…
Osvěžte svůj přístup k zákazníkům Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…