Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se stalo i na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku. Vypíchl jsem podstatné věci o…
Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…
5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…
Jak si zajistit loajalitu zákazníků V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Dát či nedat slevu? Zeptejte se sami sebe na tyto 4 otázky Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u…
Hromadné e-maily nemusí skončit v koši E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1 Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o…
Řiďte se podle těchto 10 zásad a získejte respekt lidí kolem sebe Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby je zajímal váš názor a…
Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí…
Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…
Co dělat, když klient říká: "Je to moc drahé"? Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…
7 smrtelných hříchů prodeje Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…