"Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného příběhu o úspěchu jiného klienta je vynikající prodejní technikou, která klienta účinně osloví…
4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…
4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Vyplatí se zákazník, či ne? Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…
Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…
Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…
Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Seznamte se s klientem blízké budoucnosti Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…
10 zvyků, díky kterým budete působit profesionálně Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…
Přestaňte se stresovat aneb 7 způsobů, jak čelit psychickému napětí Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé,…
Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…