Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených i mladých firem, mají téměř vždy 2 paradoxní vlastnosti. Za prvé je díky konkurenci těžké…
Máte za úkol zorganizovat firemní školení nebo chcete rozvíjet vlastní…
Vytváříte videa za účelem propagace svých produktů a služeb? Měli byste.…
Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem…
E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem dnes a denně. Velkou část z …
Jedním z cílů prodejce je co nejrychleji a nejefektivněji zjistit potřeby…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…
Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…
Zvýšení počtu a kvality kontaktů, které prodejce získává a které může…
Blogger a lektor Jayson DeMers si ve svém článku pro Forbes.com položil…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá útočiště,…
Americké republikánské primárky přinesly zcela nečekaný fenomén, a to…
Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které…