Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům nebo potenciálním klientům. Mít předem připravené a časem prověřené…
V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině…
Ti, kdo nepřijmou změnu jako jeden z hlavních faktorů prodeje, jsou…
Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou…
Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a…
Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a…
Společnosti, které uplatňují v marketingu přístup just-in-time, mají…
V prodeji existuje jednoduchá přímá úměra čím více kontaktů na potenciální…
Apple je momentálně číslem 1 na seznamu nejhodnotnějších značek na světě.…
Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v …
Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si…
Know-how je v reklamě vše. A proto pokud existují účinné a přitom…
Výsledky práce kontaktního centra velmi záleží na tom, kdo je vede, a na…