Marketing - zprávy z HR

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy nahrazovat svá střediska telefonické podpory samoobslužnými nástroji. Dojem, který zákazník…

Patří CRM do starého železa?

Patří CRM do starého železa?

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…

Výsledek průzkumu: CRM skepse

Článek v rámci předplatného Výsledek průzkumu: CRM skepse

Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…

Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Článek v rámci předplatného Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…

Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Článek v rámci předplatného Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…

Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

Článek v rámci předplatného Efektivita CRM systémů v oblasti B2C

Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů,…

Parametry průzkumu trhu

Článek v rámci předplatného Parametry průzkumu trhu

Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…

Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

Domácí úkol: Naplánování nákupu CRM systému

Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…

Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup

Článek v rámci předplatného Doprava zboží přes hranice vyžaduje komplexní přístup

Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…

Potřebujete technologický plán?

Článek v rámci předplatného Potřebujete technologický plán?

Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…

Elektronické řízení dodávek - cesta k úsporám

Článek v rámci předplatného Elektronické řízení dodávek - cesta k úsporám

Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…

Realistický rozpočet pro CRM projekt

Realistický rozpočet pro CRM projekt

Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…

Konec CRM mánie?

Článek v rámci předplatného Konec CRM mánie?

Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…

Výpis 547559 z celkem 564