Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Rozpočet zákaznických center není nafukovací

Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení podniků investovat do jejich vybavení nemalé částky to však nemusí být zárukou úspěchu.…

Manažeři, podporujte svoje CRM

Článek v rámci předplatného Manažeři, podporujte svoje CRM

CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…

Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Článek v rámci předplatného Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…

Kdy je e-komerce příliš drahá?

Článek v rámci předplatného Kdy je e-komerce příliš drahá?

Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…

Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů

Článek v rámci předplatného Nabídky výhodného nákupu v obchodních řetězcích supermarketů

V roce 1982 založil David Gold řetězec supermarketů 99 cents Only Stores.…

Výpis 560564 z celkem 564