Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Více přátel, více obchodů

V roce 1936 vydal Dale Carnegie bestseller Jak získávat přátele a působit na lidi. Filozofie tohoto spisovatele vycházela z toho, že jednou z největších lidských…

Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti

Článek v rámci předplatného Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti

V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…

Outsourcing péče o zákazníky narazí na překážky

Článek v rámci předplatného Outsourcing péče o zákazníky narazí na překážky

Silně se rozvíjející severoamerický trh s outsourcingem péče o zákazníky…

Trend domácích operátorů zákaznických středisek posiluje

Trend domácích operátorů zákaznických středisek posiluje

Mezinárodní společnost Five9, Inc., poskytovatel řešení pro telemarketing a…

Marketingové opáčko pro malé podniky

Článek v rámci předplatného Marketingové opáčko pro malé podniky

Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem…

Marketingové poradenství posiluje

Marketingové poradenství posiluje

Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…

Klíčové prvky marketingového plánu

Článek v rámci předplatného Klíčové prvky marketingového plánu

Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…

Tři lekce pro návratnost investic do marketingu

Tři lekce pro návratnost investic do marketingu

Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na…

Marketing pomocí Log Frame

Článek v rámci předplatného Marketing pomocí Log Frame

Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým…

Marketing jako proces

Článek v rámci předplatného Marketing jako proces

Je velice efektivní pohlížet na všechny marketingové činnosti jako na…

Čas začít s marketingem 3.

Článek v rámci předplatného Čas začít s marketingem 3.

Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak…

Proč VoIP právě nyní

Článek v rámci předplatného Proč VoIP právě nyní

Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP,…

Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek

Článek v rámci předplatného Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek

V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z…

Výpis 482494 z celkem 564