Klasické PR má stále smysl Dobrá zpráva pro všechny z oblasti PR přišla z Kanady. Studie Kanadské rady pro PR firmy (CCPRF) totiž zjistila, že pro…
Budoucnost maloobchodu podle časopisu Marketing Week V roce 2011 vzrostl objem online tržeb o 16 % oproti předchozím…
Podle aktuální studie Adobe Digital Marketing Insights…
Nizozemský výrobce využije svoji facebookovou stránku…
Úspěch u maminek znamená úspěch v prodeji: Ženy dělaj&…
Zajímavosti digitálního marketingu v roce 2011 Rok 2011 byl z hlediska digitálního marketingu zcela…
Marketing Week vybral některé předpovědi na rok 2012, kter&…
Všichni jsme se setkali s dlouhodobými cíli. Určitě…
IKEA láká fanoušky z Facebooku do prodejen IKEA plánuje na začátku 2012 zkombinovat online marketing se…
Lego chce oslovit dívky pomocí nové produktové řady Lego uvede na trh nový sortiment hraček určený speciá…
Jak mohou introverti uspět na konferenci Konference znamená velkou marketingovou příležitost. V době…