Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních středisek (ICCM) v Torontu se většina příspěvků zaměřila na důležitost motivování operátorů…
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…