I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady obchodníků značně nepopulární. Úspěšnost je často malá, mnoho lidí má vůči telefonní…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem,…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…