Jestliže se zaměřujete na řešení problémů zákazníků až poté, co se na vás sami obrátí, neděláte dobře. Není lepší zabývat se starostmi klientů proaktivně, než pouze…
Získat nového zákazníka je až desetkrát dražší než si udržet stálého.…
Upřímně řečeno, pozice pracovníků v kontaktním centru není záviděníhodná.…
Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty…
Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…
Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na…
Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center.…
Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim…
Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z …
Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme…
Pokud monitorujete spokojenost klientů, a přesto jich spousta mění…
Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…