Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Six steps to having loyal clients

Client retention, i.e. keeping customers, is one of the most efficient ways to get a long-term sustainable income. Finding a new client costs on average five times…

Článek v rámci předplatného How to reject a client's excessive requests without losing them

There are clients who, if you complied with everything they ask for, would…

Článek v rámci předplatného Loyalty program for your clients: What you should and should not do

Creating a loyalty program can greatly boost client retention and loyalty.…

Článek v rámci předplatného 10 customer service statistics you should know

We all know that customer service is crucial for clients and their…

Článek v rámci předplatného Five steps towards setting up an efficient customer care system

Customer service is one of the keystones of a successful and efficient…

Článek v rámci předplatného How can you detect whether a client is profitable or not?

When it comes to clientele, there is a general 20-80 rule, which means that…

Článek v rámci předplatného How to achieve a better experience for clients with your customer service

Customer service is the front line where your clients most often meet the…

Článek v rámci předplatného Six traits that a customer service agent must have

Being on the frontline and dealing with clients is a job that requires…

Článek v rámci předplatného Three signs that your customer service system doesn't work well

Sufficient attention must be paid to client service, because an…

Článek v rámci předplatného Steps towards retaining top clients

In addition to seeking new business opportunities, customer retention is…

Článek v rámci předplatného Four tips on what a chat between a company and a client should be like

Customer service is continuously evolving. Among other things, there are…

Článek v rámci předplatného Six personal qualities every customer service agent must have

The work in customer service is specific, and it requires special skills…

Článek v rámci předplatného Learn to detect signals that a client is planning to leave

There might be a number or reasons for a client's decision to leave you and…

Listing 79 to 91 out of 326