Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného No, now is really not the time to cut your customer experience budgets

Is your organization reducing investment in customer experience programs and initiatives? The pandemic is not an excuse, even if you are facing massive revenue…

Článek v rámci předplatného Artificial Intelligence and Customer Retention: Where to begin?

Statistics show that acquiring a new customer can be five to twenty-five…

Článek v rámci předplatného CRM in 2020: Which three trends should you follow?

The dawn of a new decade always gives us the opportunity to evaluate the…

Článek v rámci předplatného How to set up live chat for your B2B customers

More and more companies are using live chat to communicate regularly with…

Článek v rámci předplatného Stay connected while working remotely - try Google Hangouts

You may be familiar with Google products. Its search engine processes over…

Článek v rámci předplatného Several tips on how to deal with angry clients

Communication with angry and dissatisfied clients is one of the most…

Článek v rámci předplatného B2C trends that your company must start to follow and implement

B2C business has changed in the past several years significantly due to…

Článek v rámci předplatného Let a client go without damaging your company's PR

Every salesperson must be able to admit to making a mistake, for instance,…

Článek v rámci předplatného 5 habits of salespeople who have loyal clients

Having loyal clients who bring long-term profit, and not having to…

Článek v rámci předplatného Five customer service mistakes that make clients angry

Customer service is sometimes like slacklining. You can do everything well…

Článek v rámci předplatného Four tips on how to relate to clients better

In customer service, the ability of company representatives to empathize…

Článek v rámci předplatného 4 ways of exceeding the client's expectations in customer service

Customer service is often the key factor that is essential in how customers…

Článek v rámci předplatného How to achieve exceptional customer service (2/2)

If you want your customers to be happy, you should focus on how you treat…

Listing 66 to 78 out of 329