Základní kameny úspěšného prodejního týmu Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se hodí na všechno, každý prodejce si rozumí lépe či hůře s různými typy lidí, a prodejní…
Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí…
5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem…
Povaha business-to business" obchodování se mění. B2B obchodníci již dnes…
Zvyšte efektivnost vašeho týmu použitím videa Chcete-li zvýšit produktivitu svého prodejního týmu, měli byste se zaměřit…
Na začátku šedesátých lete provedl americký psycholog a univerzitní…
Jak co nejefektivněji zvládat schůzky Máte během dne několik schůzek jak se svým týmem, tak se svými klienty?…
Neplýtvejte časem svých prodejců Prodejci jsou základem každé společnosti, protože jejich cílem je získávat…
O vstup na mezinárodní trh přemýšlejte pouze v případě, že se vám dobře…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…
Jak vytvořit tým pro "inside sales" "Inside sales" neboli prodej přes telefon a e-mail, kdy prodejce neopustí…
Úkol manažera prodejního týmu je pomáhat prodejcům. Problém však je, že…