Marketing - zprávy z HR

Která odvětví nejvíc bodují na Facebooku?

Od módního průmyslu už se nebudeme učit jen to, jak být elegantně oblečený. Podle všeho nás nyní bude inspirovat i v receptech na úspěch na Facebooku. Právě tento…

3 chyby v marketingu, které se stále opakují

3 chyby v marketingu, které se stále opakují

Úspěch produktu ovlivňuje celá řada faktorů, z nichž ne všechny je možné…

5 rad pro úspěšný m-commerce

Historie se opakuje a nabízí se srovnání s počátky e-commerce. I proto není…

Co značku na sociálních sítích poškodí nejvíc? Špatná gramatika!

Co značku na sociálních sítích poškodí nejvíc? Špatná gramatika!

Sociální sítě představují spontánní prostředí, proto tohle zjištění zřejmě…

Ty nejlepší rady jsou často špatné. A platí to i na sociálních sítích

Článek v rámci předplatného Ty nejlepší rady jsou často špatné. A platí to i na sociálních sítích

Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a…

Základní chyby měření v marketingu

Moderní marketing je o informacích, kterých je přebytek a je nutné se v …

10 kroků k perfektnímu marketingu

10 kroků k perfektnímu marketingu

Říkáte si, že zaručený recept pro úspěšný marketing nefunguje? Možná ano,…

Co všechno nevíte o komunikaci se ženami

Článek v rámci předplatného Co všechno nevíte o komunikaci se ženami

Již dlouho se ví, že ženy rozhodují o většině nákupů. Kromě toho jsou na…

Obsah, který vám vynese vrchní příčky na Googlu

Článek v rámci předplatného Obsah, který vám vynese vrchní příčky na Googlu

Již od zavedení SEO je třeba psát texty jinak než v minulosti. Na druhou…

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit obsah, který prodává

Content marketing není jen o vytváření obsahu, který upoutá a zaujme.…

Marketingové výmluvy, kterými promarníte cenné příležitosti

Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do…

Požadavky na dobrého marketéra v roce 2013

V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…

Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…

Výpis 209221 z celkem 685