Jak vytvořit obsah, který prodává Content marketing není jen o vytváření obsahu, který upoutá a zaujme. Konečným cílem musí být prodej, přeměna čtenáře na zákazníka. Pro jeho dosažení stačí při…
Malé firmy mají celou řadu výmluv, proč by neměly investovat do…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům.…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Co znamenají hashtagy na Facebooku pro marketéry? Minulý týden Facebook oznámil zavedení hashtagů (#), nástroje používaného…
Na celém světě jsou 2,4 miliardy uživatelů internetu a jejich počet nadále…
Vytváření kvalitního obsahu vyžaduje trpělivost, plánování a praxi. A to,…
Získejte aktuální přehled o plánech konkurence snadno, rychle a levně Analýza konkurence je velmi komplexní činnost, která nikdy nekončí.…
Máme být na XYZ? A neměli bychom být také na ABC? A co ta nejnovější síť, o…
Co lidé nejraději sdílí Principem content marketingu je příprava obsahu, který bude co nejvíce…
Proč dnes potřebujeme content marketing? V posledních letech došlo k velké změně ve způsobu, jak lidé komunikují a…
Marketingový slovník aneb komunikujte efektivněji Existují slova, která pomáhají iniciovat komunikaci se zákazníky. Některé…