3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční práce. Možná máte dokonce celou flotilu uzemněnou doma, včetně plně interních týmů a…
6 zajímavých finančních faktů o mileniálech Mileniálové jsou považováni za finančně nedisciplinované jedince, kteří své…
Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…
B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý? Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…
Robot v zákaznickém servisu člověka nenahradí, nezmění to ani pandemie Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a…
Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
5 důvodů, proč váš web sabotuje úspěšnost reklam na Google Přečetli jste si všechny návody. Strávili jste nespočet hodin nad…
COVID-19 mění nákupní chování cílových skupin zákazníků „Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli…
Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více? Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
5 věcí, které brzdí produktivitu vašeho obsahového marketingu Jelikož řada marketérů pracuje v dnešní době z domova, bývá často náročné…
Připravte svou strategii pro online marketing na blížící se recesi Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii.…
Sestavte si kvalitní akviziční marketingový plán na základě dat Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde…