Marketing Week vybral některé předpovědi na rok 2012, které mohou významně ovlivnit marketingový mix firem. Příkladem jsou…
Všichni jsme se setkali s dlouhodobými cíli. Určitě…
IKEA láká fanoušky z Facebooku do prodejen IKEA plánuje na začátku 2012 zkombinovat online marketing se…
Lego chce oslovit dívky pomocí nové produktové řady Lego uvede na trh nový sortiment hraček určený speciá…
Jak mohou introverti uspět na konferenci Konference znamená velkou marketingovou příležitost. V době…
Kdy začne marketing reagovat na demografické změny? Britský týdeník Marketing Week přiná&…
Sociální sítě: 3 doporučení na rok 2012 1. Buďte trefní! Představte si, že zaplatíte pokutu 20 Kč…
Nové analytické nástroje Facebooku dokazují: Značky se nesoustředí na zapojení fanoušků Firmy již dnes chápou, že je důležité mít svou…
Rozšířená realita v prodejně: Změní se tím merchandising? Tesco ve Velké Británii testuje rozšířenou…
10 typických chyb v marketingu Na začátku si ujasněte, jak o sobě opravdu chcete dát vědět.…