Budoucnost maloobchodu podle časopisu Marketing Week

Vytisknout

V roce 2011 vzrostl objem online tržeb o 16 % oproti předchozím roku. Přestože se očekává mírné zpomalení růstu, prodej přes internet a digitální média bude i nadále jediným zdrojem růstu maloobchodu. Co se tedy bude dít s kamennými prodejnami, jestliže se většina obchodu přesune do digitální úrovně? Prodej online nyní tvoří 17 % celkových maloobchodn&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace