Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly, delší nákupní rozhovory se spotřebiteli a méně značkové reklamy.…
Spolu s tím, jak se objevuje více údajů o používání Internetu v loňském…
Některé firmy dělají tu chybu, že se snaží do svých e-mailových newsletterů…
Dobrý obchodní dopis nebo jiná forma elektronického představení je…
Aby mohly být e-mailové marketingové zprávy úspěšné, musejí dojít do…
Proč si stále více webových stránek najímá profesionální autory textů?…
- Stanovte si specifické cíle. Může to být menší cíl, jako je dosažení…
Vánoční sezóna se blíží. On-line nakupující po celém světě se však stále…
Ve světě častých špinavých marketingových triků, které zahlcují zejména…
Podle nové studie marketingové společnosti Epsilon přibývá velkých značek,…
Sociální server MySpace se snaží oslovit malé firmy snovou nenákladnou…
Udržování chodu e-shopu je dlouhodobý a složitý proces. Je třeba určovat…
Internet dal spotřebitelům možnost provádět více informované nákupy a…