Vedoucí představitelé firem z celého světa vidí své marketingové investice v příštím roce optimisticky. Ukázal to výzkum s názvem 2010 Marketing Trends Survey…
Pojem spam" doposud označoval elektronickou poštu časté frekvence, s jejímž…
E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo na první pohled…
Malé firmy mohou snadno podpořit své značky, spustí-li marketingové…
Stále více firem využívá Facebook ke své propagaci. Jak k tomu ale správně…
Pokud máte ve svém seznamu e-mailových adres oslovovaných pro marketingové…
Jak uspět v e-mailovém marketingu? Na tuto otázku odpovídala v rámci…
Internet může firmě otevřít cestu k velkému množství potenciálních…
V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak…
Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové…
Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě…
Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…
Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…