Unilever: Reklamní agentury se musí změnit Unilever – druhý největší zadavatel reklamy na světě, apeloval na agentury, aby přehodnotily svoji strukturu. Vlastník vý…
„Expertíza v oblasti sociálních sít&…
Pozornost marketingu se obrací k sociálním s&…
Měli byste založit oddělení marketingu na sociálních sítích? Portál SimpliFlying zkoumal praxi v komunikaci na sociá…
Google minulý týden potvrdil nákup americké…
Firmy získají mnohem větší ROI, pokud jsou…
Trh online reklamy v Evropě vzrostl za loňský rok o 15,3 %. Je…
Divize Consumer Healthcare společnosti GlaxoSmithKline získala ze…
Za 60 milionů dolarů koupila společnost Tesco americkou digitáln&…
Adobe zavádí nový nástroj pro marketéry Společnost Adobe včera uvedla na trh nový nástroj určen&…
Facebook se stává webem na webu. Lidé dříve tr&…
Předpokládejme, že společnost své PR zvládá a…