Google získává Admeld: Další krok k vylepšení pozice na reklamním trhu

Vytisknout

Google minulý týden potvrdil nákup americké společnosti Admeld. Hlavním účelem investice je poskytování co nejkompletnějších služeb v oblasti internetové reklamy. Společnost Admeld se zabývá optimalizací výnosů z internetové reklamy. Jsou experty v oblasti chování uživatelů internetu a perfektně rozumí ekosystému digitální reklamy.

Podle Googlu jde akvizice Admeldu ruku v ruce s dlouhodobým cílem společnosti, kterým je jednodušší a efektivnější display reklama. Koupě přišla na řadu krátce po uveřejnění informací o rychlém růstu tohoto typu propagace.

Podle IDC již podíl Googlu na trhu digitální reklamy předčil Yahoo. Předpokládá se, že akvizice Admeld bude muset být schválena vládními regulačními orgány, protože její realizací získá Google dominantní postavení v oblasti reklamy na vyhledávačích.

-th-

Zdroj: Mashable - server věnovaný sociálním a digitálním médiím
Zobrazit přehled článků ze zdroje Mashable
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace