PPC (pay-per-click) reklama je jedním z nejrychlejších způsobů, jak přilákat na stránku více potenciálních klientů. Firmy se dostanou mezi tzv. sponzorované odkazy…
Stále dokola se o nich píše, ale když ono to k těmhle chybám prostě svádí…
Pinterest má obrovskou schopnost přilákat pozornost. Jako na všech…
Jedním z nejčastějších statusů na sociálních sítích je obrázek něčeho, co…
Minulý měsíc se malé facebookové stránce s cca 650 fanoušky povedlo virální…
Google Analytics poskytuje hodnotné informace o marketingovém úspěchu…
V posledních týdnech provedla sociální síť Facebook řadu změn jak na…
Content marketing nemá smysl, pokud se obsah nelíbí cílové skupině. Dobře…
E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo…
Většina firem už pochopila, že nelze být na sociálních sítích jen proto,…
Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost.…
Společnost Facebook oznámila řadu změn, které budou mít na sociální…
E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je…