Nostalgie: Jedna z cest k virálnímu úspěchu na Facebooku

Vytisknout

Minulý měsíc se malé facebookové stránce s cca 650 fanoušky povedlo virální terno: Obrázek obrovského hrníčku, který byl symbolem dávno zaniklé restaurace, vidělo více než 21 tisíc lidí. Způsobila to nostalgická vzpomínka. Fotku postupně nasdílelo 105 lidí a okomentovalo ji postupně 161 uživatelů Facebooku. Kromě zvýšení počtu fanoušků stránky a zvýšení jejich angažovanosti se pochopitelně fotka sdílela dále na dalších stránkách. Lidem se prostě po restauraci a její limonádě stále stýská. Právě…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace