Co máte hledat v Google Analytics?

Vytisknout

Google Analytics poskytuje hodnotné informace o marketingovém úspěchu webové stránky a vhodnosti její optimalizace. Ale pokud s jeho používáním teprve začínáte, mohli byste se v záplavě informací ztratit. Podívejte se tedy na následujících 7 měřítek, která byste měli začít sledovat pravidelně. Bounce rate, tedy míra opuštění. Nejde však jen o procento návštěvníků, kteří ze stránky rychle odejdou, protože nenašli, co hledali. Jde také o indikátor toho, zda máte web správně optimalizovaný a zda…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace