Landing page, neboli cílová stránka, je jedním z prostředků, jak přeměnit získané kontakty na zákazníky. S určitým předsevzetím kliknuli na odkaz umístěný úplně…
Netroufáte si sami začít se sociálním marketingem, proto jste se rozhodli…
Specialistka na sociální marketing Stephanie Chandler se na portálu…
Jak má vypadat efektivní komunikace na sociálních sítích? Chcete-li uspět v konkurenčním boji o zákazníka, váš marketing se bez…
Jak cílit na ženy na sociálních sítích Ženy odjakživa výrazně ovlivňovaly nákupní chování domácností. V současné…
4 rady pro efektivnější měření sociálního marketingu Měření marketingových výstupů na sociálních sítích je stále trošku oříškem.…
Facebook copywriting Sociální sítě se stále vyvíjejí a příprava kvalitních textů je nedílnou…
Nejběžnější chyba v komunikaci na sociálních sítích Zdá se vám, že na Twitteru máte málo následovatelů a na Facebooku málo…
7 chyb na Facebooku, které odradí vaše fanoušky Snažíte se budovat vztahy se zákazníky pomocí facebookové stránky? Není to…
Podle nejnovější studie Yesmail je úterý nejlepším dnem pro zapojení (…
8 rad pro marketing na diskusních fórech Internetová diskusní fóra jsou dobrým prostředkem pro získání informací o…
Diskusní fóra: Nejefektivnější komunikační kanál sociálních médií Většina rozhovorů o firmách a o produktech se neodehrává ani na Facebooku,…