Výhody LinkedIn z pohledu MSP

Ilustrační snímek

LinkedIn je sociální síť určená pro profesionály ve svých oborech. Má více než 120 milionů členů po celém světě. Ideální možnost, jak se znovu spojit s bývalými kolegy či obchodními partnery. Kromě toho je LinkedIn zároveň mocný marketingový nástroj a zdroj mnoha nových kontaktů, pokud ho ovšem umíte správně využít. Je to příležitost budovat si osobní kontakty s lidmi po celém světě, aniž byste opustili svou kancelář.

Jak začít?

LinkedIn nabízí manuál pro nové uživatele, který rychle umožní vytvořit si osobní profil. Odborníci však radí věnovat se této síti více. Váš profil je jako vaše vizitka – rozhoduje už první dojem. Kromě toho je to obvykle to první, co najde člověk, který vás bude hledat na Googlu. Měl by tedy být aktuální, obsahovat doporučení od kolegů a kvalitní fotografii. Nakonec nezapomeňte odkaz na svůj profil vložit na váš blog či webové stránky.

A co moje firma?

Poté můžete vytvořit i stránku pro svou firmu, kam budete vkládat aktuální informace pro zákazníky či obchodní partnery, hodnocení vašich produktů a reference. Mimo jiné to poslouží těm, kteří uvažují o práci ve vaší firmě.

Největší výhodou je však získávání informací od lidí z oboru pomocí LinkedIn Groups, kde můžete diskutovat s jinými profesionály a ptát se jich. Pomocí LinkedIn Answers můžete pokládat otázky určité části svých kontaktů, na něž vám pak mohou odpovídat i jejich kontakty. LinkedIn Today zase filtruje aktuální informace podle oboru, ve kterém působíte.

To nejlepší nakonec: Tohle vše poskytuje LinkedIn zdarma s tím, že je možné využít i ještě lepší placenou verzi.

-th-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How