Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často důvody, proč některé firmy dominují trhu a mohou si za své služby účtovat více, než jejich…
Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…
Recept každého úspěšného člověka je v něčem originální. Každý člověk je…
Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …
Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální…
Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…
Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…
Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na…
Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je…
Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…
Vést tým lidí sebou nese velkou odpovědnost. Jednou z nich je motivace…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…