4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta. Při této analýze se obchodník snaží zjistit, co klient potřebuje,…
Zpět k základům: Osm klíčových pravidel úspěšného prodeje I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit. Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Začínáte s prodejem? Máme pro vás sedm základních rad Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
3 tipy, jak oslovit potenciální klienty, kteří vás už jednou odmítli To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…
Pět psychologických triků, které vám pomohou lépe prodávat Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…
Čelíte propadu v prodeji? 5 věcí, které musíte začít ihned dělat Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…
Sedm chyb, kvůli kterým se vám nedaří uzavírat obchody Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…
Čtyři důvody, proč se prodejce nikdy nesmí přestat vzdělávat Obchodník se musí neustále vyvíjet, vzdělávat, znát nové trendy, být…
Několik prodejních tipů pro start-upy Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…
Několik základních pouček ohledně B2B prodeje Zkratka B2B vychází z anglického sousloví „Business-To-Business“ a označuje…
Vlastnosti top prodejce ve 21. století Prodejní svět se za posledních několik let výrazně proměnil, obchodníci se…