Pozor na chyby v elektronické komunikaci Poučení z chyb je vždy přínosné pro další práci. Článek shrnuje typické příklady chybného jednání v komunikaci se zákazníky, kterého se dopouštějí i ty…
- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média…
Co všechno je PR? PR znamená komunikaci dvojím směrem vnější i vnitřní. Zároveň probíhá také…
Náš zákazník, náš marketér Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…
Direct mail: Jak zvýšit odezvu Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a…
Neměřte věrnost jen návratností investic Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…
Kreativní marketing s pohlednicemi Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…
Barvy se firemní komunikaci Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…
Proč zaměstnanci zůstávají? Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…
Proč firmy outsourcují zákaznické služby Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…
Jak na vícekanálovou kampaň Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…