Jak lépe měřit výsledky PR: Zbavte se nicneříkajících metrik  V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých metrik. Mnoho z nich je však zbytečných a jejich sledování jen zabírá čas, který by mohl…
   
   Jak reagovat na negativní ohlasy na sociálních sítích  Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
   
   Praktické tipy pro obsahový marketing  Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
   Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
   
   Jak propojit zákazníky se značkou: Klíčem je být konzistentní  Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho…
   
   Začínáme s videi pro obsahový marketing (2/2)  Myslete na světlo aby bylo dobré, je vhodné tomu věnovat čas. Správné…
   
   Začínáme s videi pro obsahový marketing (1/2)  Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
   
   Průzkum: Lidé v českých letácích  Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům…
   
   Trendy digitálního marketingu pro rok 2017  Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak…
   
   3 marketingové tipy pro malé firmy  Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si…
   
   Veřejný projev musí mít hlavu i patu  Veřejné proslovy mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu, že se na ně…
   
   3 účinné reklamní triky, které se před vámi marketingové firmy snaží zatajit  Know-how je v reklamě vše. A proto pokud existují účinné a přitom…
   
   5 tipů pro vytvoření účinného newsletteru  V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…