V oblasti PR se často objevuje tendence analyzovat jednoduše příliš různých metrik. Mnoho z nich je však zbytečných a jejich sledování jen zabírá čas, který by mohl…
Zákazníci si zkrátka někdy budou stěžovat. Když si ale stěžují veřejně…
Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak…
Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a …
Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho…
Myslete na světlo aby bylo dobré, je vhodné tomu věnovat čas. Správné…
Video je mocný nástroj obsahového marketingu. Pokud cítíte, že byste…
Na začátku letošního roku čelil řetězec Lidl v Česku nenávistným komentářům…
Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak…
Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si…
Veřejné proslovy mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu, že se na ně…
Know-how je v reklamě vše. A proto pokud existují účinné a přitom…
V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…