Česká republika má poměrně dobře rozvinutý reklamní trh. Výdaje na reklamu na jednoho obyvatele jsou zde téměř třikrát vyšší, než je průměr zemí střední a východní…
   
   Kterých emocí (a jak) se dá efektivně využít v marketingu?  Reklama a propagace zdaleka nejsou založené jen na racionální argumentaci a…
   
   Průzkum: Co zajímá zákazníky v reklamních letácích?  Jak zákazníci obchodních řetězců v Česku vnímají letáky, proč si je…
   
   Experti radí: Sedm tipů pro start-upy na sociálních sítích  Pro start-upy nabízí sociální a profesní sítě jedinečnou příležitost, jak…
   
   Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí  V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli…
   Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové…
   
   Čtyři zásady propagace start-upu  Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou…
   Pokud máte na firemním blogu více než 50 příspěvků, použijte pár…
   
   Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje  „Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník…
   
   8 nejhodnotnějších značek roku 2018  Společnost Brand Finance vydala svůj žebříček nejhodnotnějších značek světa…
   
   Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem  Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez…
   1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na…
   
   B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi  Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…