Co všechno je PR? PR znamená komunikaci dvojím směrem vnější i vnitřní. Zároveň probíhá také lokálně, nebo globálně. Jednotlivé vzájemně propojené úkoly detailně shrnuje například…
Náš zákazník, náš marketér Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím…
Direct mail: Jak zvýšit odezvu Výhodou direct marketingu je personalizace sdělení, možnost měření a…
Neměřte věrnost jen návratností investic Při vyhodnocování výsledků věrnostních programů by se firmy neměly…
Kreativní marketing s pohlednicemi Pohlednice není nijak nové reklamní médium, je však v určitých směrech…
Barvy se firemní komunikaci Projekt společnosti OKI Printing Solutions a České marketingové společnosti…
Proč zaměstnanci zůstávají? Zákaznická střediska se stále snaží pochopit, proč od nich zaměstnanci tak…
Proč firmy outsourcují zákaznické služby Outsourcing bez pochyby zásadně změnil prostředí globálního byznysu.…
Jak na vícekanálovou kampaň Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…
7 tipů pro direct mail Odezva příjemců direct mailu se zpravidla pohybuje v řádu jednotek procent.…
Největší chyby marketingu - nemluvíte správným jazykem Jistého pana M. napadla během ranního joggingu zajímavá myšlenka, jak…