Důležitou součástí marketingové strategie firmy je přilákání pozitivní pozornosti médií. Kde zač&…
5 nenákladných taktik k rozšíření zákaznické základny Omezené rozpočty jsou stále každodenní realitou. Jak…
5 tipů jak se připravit na rozhovor pro média Čas od času se vám může naskytnout příležitost mluvit o va&…
7 kroků k lepší ústně šířené reklamě Reklama zaměřená na vyvolání efektu ústního šíření mezi zákazníky, tzv.…
Úspěšné integrace prodeje a brandingu? Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na…
Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní Šéfredaktor britského listu The Guardian Alan Rusbridger se postavil proti…
Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže…
Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové…
2 mýty přímého marketingu Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…