Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se hrubé podmínky obchodu, klient se vším souhlasí. Teď přichází chvíle,…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…